GRĄŽINIMAS IR KEITIMAS
GRĄŽINIMO IR KEITIMO SĄLYGOS
Prekės, kurios dėl dydžio, modelio ar spalvos netiko pirkėjui, gali būti keičiamos į kitas, jam tinkamas prekes.
Grąžinamos prekės turi būti nedėvėtos, nepraradusios prekinės išvaizdos, nepažeistos ir su visomis etiketėmis, originalioje pakuotėje.
Grąžinimas negalimas:
- apatiniams drabužiams
- "CUSTOM” dydžio gaminiams (pvz., XL/XXL), kurie siuvami individualiai.
- gaminiams, kurių išvaizda ar išmatavimai buvo keičiami pagal kliento asmeninius poreikius, arba gaminiams, kurie buvo siūti pagal individualų užsakymą
- prekėms, kurioms taikoma nuolaida dėl defekto, sezono pabaigos ar kitų priežasčių, yra laikomos galutinio išpardavimo prekėmis, todėl jų grąžinimas ar keitimas negalimas.
Prieš įsigyjant nukainuotą prekę, prašome atidžiai susipažinti su prekės aprašymu bei nuotraukomis.
Grąžinamos prekės turi būti supakuotos į papildomą apsauginę (skirtą transportavimui) pakuotę (pvz. dėžutę ar apsauginį voką, kuriame gavote siuntą).
Pinigai negrąžinami, prekė nekeičiama ir trūkumai neatlygintinai nešalinami, jei prekės trūkumų atsirado dėl to, kad klientas pažeidė prekės naudojimo ir saugojimo taisykles.
Pirkėjui grąžinama tik už prekę sumokėta pinigų suma.
GRĄŽINIMO PROCEDŪRA IR TERMINAI
Prekės grąžinimo arba keitimo terminas yra 14 kalendorinių dienų nuo prekės atsiėmimo dienos.
Pinigai į pirkėjo nurodytą sąskaitą grąžinami per 14 kalendorinių dienų nuo grąžinamų prekių gavimo dienos.
Prekės yra grąžinamos arba keičiamos paštomatu užpildžius šią GRĄŽINIMO FORMĄ.
Grąžinti taip pat galite MUYEC studijoje, prieš tai susitarus laiką. Dėl greitesnio bendravimo visada galite rašyti žinutę per Instagram platformą.
Nepatikusių arba netikusių prekių grąžinimo atveju pristatymo išlaidas apmoka pirkėjas, išskyrus tuos atvejus, kai prekė grąžinama dėl broko ar defekto.
NEKOKYBIŠKOS PREKĖS
Jei gavę siuntą pastebėjote siuvimo broką, dėmę ar kitą defektą, nedelsdami nufotografuokite ir atsiųskite nuotraukas el. paštu muyec.official@gmail.com arba susisiekite per Instagram platformą. Jei nepranešite apie broką prieš grąžindami prekę, mes gavę prekę galime manyti, kad pažeidimas atsirado dėl jūsų kaltės, ir galime atsisakyti grąžinti pinigus arba keisti prekę.
Jei gausite nekokybišką prekę, mes įsipareigojame ją priimti ir pakeisti į naują, nebrokuotą. Jei tokios prekės neturėsime vietoje, grąžinsime jums už ją sumokėtus pinigus.
KITOS NUOSTATOS
Asmens duomenys, gauti grąžinimo ir keitimo proceso metu, bus tvarkomi pagal Lietuvos Respublikos įstatymus ir naudojami tik šiam procesui atlikti.
Rekomenduojame pasikonsultuoti su teisininkais arba vartotojų teisėmis besirūpinančiomis institucijomis, jei kyla klausimų dėl grąžinimo ar keitimo taisyklių.